Wednesday, May 20, 2009

放假有咩做咧??

好耐无 update blog 啦~~都唔知要写咩~~~就讲下放假做咩啦~~~


话无甘快,放假已经一个星期了。依一个星期里面做过 d 咩咧?

首先,考完试既第二日,我同一班 foundation 既 fren 去佐 mid valley 打保龄球,唱 k。
我发觉我唔戴眼镜反而打得比较准~~所以话呢,有 d 野唔好睇得甘清楚都系好事来既~~~~哈哈~~
唱 k 到七点几,跟住行下,就返屋企拉。

跟住就将时间跳到去拜五啦(无提既日期就系在屋企),夜晚去同朋友庆祝生日。
食泰国餐,不过无咩食到野,因为都无咩可以食。跟住去打 snooker, 有点羡慕另一张台~~哈哈~~~

隔日去佐 1 U 睇我一直好想睇的戏,x-men origin: wolverine。依套戏我期待佐好耐,终于睇到了~~!!都几好睇下架~~因为我由细到大都好钟意依个角色,值得推荐既一部戏~~~

到拜一,一早起身到 sg. long,为佐送 J 小姐既机,陪住 T 小姐,种有 Alvin 先生,四个人坐 taxi 去 LCCT。T 小姐讲她好怕会“喊”(哭泣),多谢我陪她,好可惜,我想睇她喊既样~~~哈哈~~就甘,Alvin n J 返佐去家乡啦~~我同 T 搭巴士返归。

跟住直到依架啦,无所事事甘过一个礼拜,真系无聊啊~~~

听日晚应该会去云顶,跟住就到我生日啦~~~唔知有 d 咩野搞咧~~

今日就到此啦,晚安啦~~!!

1 comment:

  1. 哈哈..好巧...我们都用同一个them也...
    希望是我们友愉的开始 啦...

    ReplyDelete