Tuesday, March 24, 2009

你地同我收嗲~~!!!!

依两位先生小姐,我唔该你地唔好再玩我啦好吗?

要我做某一 D 野出来,做左你又要我改,改左之后你先至同我讲要好似之前甘样,甘你要我改来做咩??
已经唔只一次啦,甘唔爽我做既野咪唔好叫我做啰,自己做晒去啦笨~~!!!!

成日摆晒 D 大佬款,人地做leader既时候又要做主意,唔俾人地决定,人地既意见又听唔入耳,做错左又当无事发生,唔认错,你估你地真系 leader 啊?大晒啊?含巴冷人都要听你讲啊?

种有,唔好以为只有你地唔得闲,我都有野做架,你估我放学几点返屋企啊?种要食饭冲凉咧,唔洗时间啊?日日拍拖你地就大把时间~~~





你阿妈炒蟹,好难吃啊~~!!!

1 comment:

  1. 笨蛋,写我看不懂的东西。。特地的。。哼!!

    ReplyDelete